Min makeup.


Idag snuppede jeg lige et billede af indholdet af min makeup pung. På billedet ses min hverdags makeup.


Jeg bruger en dækstift fra Lancôme. Den er jeg rigtig glad for og den dækker godt (den er ikke lige på billedet).

Jeg bruger en transperant pudder fra Chanel. Kan godt lide det naturlige look.

Jeg bruger en smule rouge fra Nilens Jord. Den giver et rigtig flot naturligt look, som jeg godt kan lide.

Til øjnene bruger jeg en mørkegrå eyeliner fra Chanel, deres blyanter er rigtig bløde. Jeg Bruger Gosh mascara i sort, gerne i et par lag. Den giver rigtig god længde og fylde. Er meget glad for den. Men den er ved at være tom, og vil prøve en ny. En i anbefaler?

Jeg bruger meget Parfumen Daisy fra Marc Jacobs. Den dufter fantastisk. Udover den, bruger jeg Gucci Envy ME som jeg også er rigtig glad for.

♥ Emma Sille.

Ingen kommentarer: