BACK



åååårh! hvor er det dejlig at have blond hår igen, hold da fest!!!
Det er og bliver det pæneste, synes jeg.... Hvad synes i ? :)
Og så har jeg min nye top på fra H&M til 99 kr. :) Er rigtig glad for den.

Og beklager at jeg ikke har blogget.. 
Går og planlægger min fødselsdag imorgen,
glæder mig sådan til at se mine søde gæster! 
Og så har vi åbenbart også fri for skole, 
fordi det er dronningens fødselsdag (WTF?) men super dejligt.
- Kigger måske ind imorgen, ellers må i have en dejlig fredag.



6 kommentarer:

Sofie Anthony sagde ...

Du er meget mærkelig! Men det klær dig sku også godt med Lyst hår. :)

Emma Sille sagde ...

Hvorfor er jeg meget mærkelig smukke? :)
Tak

Sophie Kongsted sagde ...

Det var virkelig et RØVERkøb! ;)

Emma Sille sagde ...

Hahah :)

Juliane sagde ...

Det er dejligt af du har dit gamle hår tilbage, men det mørke var også pænt:o))

Emma Sille sagde ...

Tak søde julle! <3