H&M news


Ville bare lige vise jer H&M's nyheder, hvis i ikke allerede har set dem.. 

Jeg er bestemt på bukserne og Sheer Perfection toppene, har faktisk den hvide, men dem kan man ikke få nok af, især ikke når de kun koster 39,95 kr!!!



Sidder og drikker the, og hoster som en gal og har efterhånden hørt 
'Dont bring flowers' 20 gange i træk.
Jeg er syg, og jeg havde regnet med at jeg ville rydde op, lave mine afleveringer osv.
men jeg orker seriøst ingenting??? :)

Tror jeg vil tage mig sammen og gå i bad, løsrive mig fra Erik Hassle..
Måske får i et dagens efter, hvis jeg orker det :o))))))



3 kommentarer:

onslowcrescent sagde ...

Det er faktisk rigtig fedt det nye fra H&M.
Kan godt lide bikinien...

Hvor er det synd for dig, at du er syg - så er det godt at du har Erik Hassle til at trøste-synge for dig :)

Vil da håbe at du bliver rask snart og at du får overskud til at vise dagens ;)

XOXO
onslowcrescent
http://onslowcrescent.blogspot.com

Juliane sagde ...

Er helt vild med badetøjet:)

Sofie B sagde ...

Sikke en fin blog du har her..! I frygt for at lyde mormor-agtig er det utroligt du kun er 13 år og tager så fine billeder og har så go stil. Det kan jeg ikke prale af at ha' gjort som 13 årig.. Thumbs up.. ;)