KYOTO

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicFantastiske sko og jakke fra Acne.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
                                                                           
Virkelig flotte kjoler fra Dévastée

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Flot jakke og sort kjole med møtrikker fra Minimarket

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Lækre cardigans fra Carin Wester og Acne

Image and video hosting by TinyPic


Fin lille taske fra Minimarket

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Lækre New balence sko.

Jeg lovede, at vise jer mine favoritter fra Kyoto. Har lyst til at købe det hele! ;-)



12 kommentarer:

Sofie sagde ...

Hej.

Jeg jo se at du arbejder i kyoto. Jeg leder efter en strik fra acne, som jeg vil hører om i har. Det er den som jeg har falshet i mit indlæg her: http://yummyashell.blogspot.com/2010/10/nste-maneds-ln-er-vk.html

//Malene

Emma Sille sagde ...

Hej Malene!

Ja, den har vi :-)

Sofie sagde ...

Super fedt! (:
Hvor meget koster den?

//Malene

Emma Sille sagde ...

Arrg, kan ikke lige huske! Men skal på arbejde idag, så jeg tjekker lige ;-)

E

EMMA sagde ...

Oh, det må jo være et drømmejob!<3
At være omgivet at tøj, mmh :)

Hilsen Emma
www.emmoemmo.com

Anonym sagde ...

Hvad koster den army grønne carin wester cardigan? :)

Emma Sille sagde ...

EmmoEmmo: Det er det skam også! Virkelig fristende, haha ;-)

Anonym: Hmmm, mener at det er 1300 kr :-)

- Emma

Signe sagde ...

Hey emma (:

jeg syntes af hvad jeg kan se på billederne at kyoto minder meget om flying A, kan det passe eller er jeg bare helt forkert på den?;)

Jeg syntes du skulle lave et indslag om dine top 10 butikker i københavn så mig selv og andre kunne få inspration!

Det er en virkelig flot blog du har lavet! Og jeg syntes efterhånden jeg har kommetenteret dine ting nogle gange, men det er fordi det er så godt! klart en af de bedste blogs jeg har læst :)


knus signe

Emma Sille sagde ...

Hej Signe :-)

Iiiih, hvor er du sød :) Det er jeg rigtig glad for!

- Ja en lille smule, hvis du tænker på mærker, så har du nok ret :-)

- Lyder som en god idé!

Sofie sagde ...

Har du fundet ud af hvor meget den kostede? :)

/Malene

Emma Sille sagde ...

Hej Malene!

Den kostede 1600 kr, men jeg tror desværre ikke at vi har den længere. Kunne ihvertfald ikke se den, men kigger lige en ekstra gang :-)

- Emma

Anonym sagde ...

Hej Emma :)
har i stadig de der New Balance, i camel farven?
og hvor meget koster/kostede de? :)