ACNE TRACK

er helt vild med dem... de er så flotte!

11 kommentarer:

Signe sagde ...

ej de er rigtig fede!!

Du skal måske lige opdatere dine liste min blogzz. hæhæh der er nemelig nogle af dem som er lukket:)

-Signe

Emma Sille sagde ...

Super fede!!!

- Hehe, tak :)

sonia sagde ...

elsker hælen, total chunky :-)




www.dressyoulater.blogspot.com

Anonym sagde ...

Hej.. :)
Hvordan får du indlægs-overskriften grå? Jeg prøver hele tiden at ændre mine indlægs-overskrifters farve, men de bliver bare ved med at være blå :(
Håber du vil hjælpe!

Emma Sille sagde ...

Hej :)
eeehm, jeg har ændret indlægs-overskriftet til grå. mærkeligt at din ikke gider at ændre det??? :) har ikke rigtig styr på det. beklager :(

Anonym sagde ...

Men hvorhenne gjorde du det? :)

Emma Sille sagde ...

Tryk Design - blogger-design - Avanceret - Farve på indlægs titel :-) Håber det var noget hjælp!

x

Anonym sagde ...

Mange tak :)

Unknown sagde ...

Kan du evt. hjælpe mig med at ændre farven på indlægstitlen også?
efter jeg klikker design - blogger-design - avanceret, så er der ikke noget der hedder farve på indlægstitel :( der er noget som hedder indlægstitel, men man kan kun ændre på skrifttype g størrelse, ikke farve!

xx Sofy

Emma Sille sagde ...

det var underlidt fordi på min står der "farve på indlægstitel". hvis det ikke står på din, ved jeg desværre ikke hvordan man gør :( håber du finder ud af det! x

Christina sagde ...

Jeg kan hjælpe dig Sofie (: Havde selv samme problem.
Du skal gå ind og ændre link-farverne i stedet for, også inde under advanceret. Det hjalp på mit!