dagens ønske:
acne admire

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dagens ønske??? Vil det så sige at du bare lige køber dem.
De er rigtig flotte, men det er altså ikke et par sko en 13 årig pige som dig køber. Du får det svært når du engang bliver voksen!

Anonym sagde ...

Org de er så lækre.
Emma kan du ikke snart lave dagen? Altså hvis du har tid.

Nanna

Anonym sagde ...

lækker blog! Er ny fast læser! :-)

Emma Sille sagde ...

Anonym: Nej, jeg køber dem ikke. Resten har jeg ikke lyst til at kommentere på.

Anonym: Jo, har bare været syg og gået rundt i jogging tøj. men dagens kommer snarest! :)

Christina: tak :)

Astrid Emilie sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Erna Pethrine sagde ...

Jeg syntes også de er vildt lækre.... og dyre. ;(
sød blog og er da også blevet fast læser. ;-)

kig forbi min (og bliv endelig fast læser) hæhæ!

www.ernarosenqvist.blogspot.com

Caroline Tindal Wich sagde ...

De er super lækre, og på 50% i støy munkholm. Smut ind og kig.

xoxo. C

Blog: Fashionlicious

http://thecandybag.blogspot.com/

Emma Sille sagde ...

lige præcis. har set det ;) det frister!

Line-Malou sagde ...

Jeg er meget uenig med den første anonyme, jeg er selv 13 år, og jeg synes at det er super cool at du har alle de vidunderlige sko (jeg refererer til din sko film), gad godt selv eje dem du har - men jeg tænker bare hvad de andre ville synes om høje hæle - men nu har jeg helt klart fået mere mod efter at have læst din blog. Du har endnu en fast læser! :-)

Emma Sille sagde ...

tak og første anonym: nu har jeg jo også skrevet "dagens ønske" hvis jeg "bare lige køber dem" ville jeg ha' skrevet "næste køb" eller noget i den retning ;)

Trine sagde ...

Ja de er bare så smukke!! :) Besøg min blog: www.grimhedmedstil.blogspot.com