sælges//acne hybria

Jeg vil gerne sælge mine Acne hybria, da jeg desværre ikke får dem brugt. Jeg synes det er så ærgerligt, at de bare står dér og ser så fine ud, 
men slet ikke bliver brugt. Så derfor sætter jeg dem til salg. De er en størrelse 40, men kan godt passes af en 39 med en sål i. Det har jeg selv gjort. 
De er i sindssyg god stand. Har haft dem på ca 4 gange, men det kan overhovedet ikke ses. De er 12,5 cm høje, men med en plateau på 4 cm.
 Mindsteprisen er 1000 kr pp. I kan kontakte mig på min mail (emmasille@live.dk) eller bare skrive nede i kommentarfeltet. Kom med et bud ;-)

23 kommentarer:

Teenage Kicks sagde ...

Ejjjj, de er SÅ fede! De er desværre bare for store til mig.. Ellers var jeg helt klart interesseret! (-: knus..

Amanda sagde ...

åh, de er så smukke! Har desværre ikke pengene til dem :(

Anonym sagde ...

1000 kr pp? Mener du så at det er 1000 kr pr sko, så i alt 2000 kr? :O

Emma Sille sagde ...

1000 kr pp = 1000 kr plus porto :)

Emma sagde ...

Tror de ville passe mine fødder ret godt.. Hvis det bare ikke var fordi jeg lige har investeret i et andet par til samme pris.

www.eemmaass.blogspot.com

Nadia Kaplan sagde ...

Det er bare såååå super lækre det Acne par !
men de er desværre lige 3 numre for store :(
Held og Lykke med det :)
Fed blog - Now following.

www.nkl-fashion.blogspot.com

Kamilla sagde ...

selvfølgelig dukker der nogle fede sko lige i min størrelse op når jeg liige har brugt en masse penge på ferie! lort, men held og lykke med at få dem solgt (:


thewallsaroundus.blogspot.com

The Fashion Diary sagde ...

Ej de er nice! :-)
Thefashiondiarys.blogspot.com
Er nu fast læser, vil du måske blive det? :-) Det kunne være for nice!

P sagde ...

Hvisde kostede 500 kr. havde jeg købt dem med det samme ! - selvom jeg bruger 38...
P
www.closettwo.blogspot.com

Clara T sagde ...

Fed blog ;) og nice sko :)
www.thenotebookblogspot.blogspot.com
kig endelig forbi hvis du har lyst, og bliv eventuelt fast læser hvis du kan lide den ;)

Themoneypurse sagde ...

Var de en str. 38 havde jeg slået til ;)

Signe sagde ...

Ser de meget store ud på ens fødder? De er super fede, er det muligt at få presset prisen ned til 800-850 pp? Overvejer det virkeligt, fed blog, vil klart følge :-)

http://something-french.blogspot.com/

Emma Sille sagde ...

Nej slet ikke, synes jeg :-) vi kan sige 900 pp? :-)

Marie My sagde ...

Ååååh, hvor er jeg træt af at være en str. 36½ - jeg tror de bliver lidt for store - øv hvor er de ellers så flotte!!

knus, Marie My fra www.nemesisbabe.blogspot.com

Anonym sagde ...

Er de solgt endnu? :)

Emma Sille sagde ...

Nej, de er ikke solgt.

Anonym sagde ...

super! er meget interesseret, men er nødt til at vente på min næste lønning.. og er desuden ikke sikker på (som altid), at der lander nok på kontoen.. så jeg håber bare, at de er der d. 1!
rigtig fin blog du har, btw :)

Katrine-Mari Dahl sagde ...

Hvis du beslutter dig for at gå en smule længere ned i pris, så er jeg helt sikkert køberen af disse lækre sko!! :-)

Louisa Kvist sagde ...

- Årh den der bare kunne passe en størrelse 40 .... Suk, der er et stykke vej, fra min størrelse 37!
En skam du ikke selv, får dem brugt!

Anonym sagde ...

De er altsår bare super fede! Men jeg går ikke rigtig med høje hæle da jeg selv er ret høj. Størrelsen er eller perfekt.

Lisa sagde ...

Må seriøst lige tage mig sammen til at tjekke penge-pungen - de er lige hvad jeg står og mangler!

www.commelisa.com

Amanda sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Amanda sagde ...

er de stadig ikke solgte? For jeg er interesseret. Kunne du lokkes ned på 850? Og hvor meget er porto på?
Knus