Yves Saint Laurent

And The Black (link)

I har med et hundrede procent alle sammen set den før. Men faktisk er det først nu at, jeg er blevet sådan rigtig betaget af den. Den er simpelthen noget af det smukkeste. Jeg er uden tvivl mest vild med udgaven på billedet, altså sort/sølv, men jeg er også helt vild med den grønne/guld. Og selvom ca. hver tredje velklædt pige, enten er i besiddelse af den, eller drømmer om den, mister den altså ikke sin skønhed. Min mor tager snart til London, i forbindelse med noget arbejde,
så jeg krydser fingrer for at, hun vil købe den med hjem for mig.

Anyway, hvad synes i om den?

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er smuk, men måske en smule overdrevet at gå med den når man kun er 13 år? :)

Emma Sille sagde ...

Jeg er 14 ;-)

Anonym sagde ...

du blogger aldrig! det er virkelig nedern for når du gør er det godt.....

Emma Sille sagde ...

Tak! Jeg er også ked af at jeg ikke får blogget så meget, som jeg gerne ville, men jeg har ikke tiden synes jeg. Men jeg vil prøve at gøre det mere ofte! :-)

emma emilie christensen sagde ...

Den er så flot i sort og sølv! :-)

/Emma
www.emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com

Julie Ørsted sagde ...

Den er så smuk i begge udgaver! men ville helt klart helst vælge den på billedet! :)

//rikkeandjulie.blogspot.com

Katarina Natalie sagde ...

Hvor er den smuk!!!! :-) Vil gerne eje den i sølv/tyrkis!

Stort knus fra Katarina
katarinanatalie.blogspot.com

Anonym sagde ...

Jeg elsker den. Den er så fantastisk smuk :)

/Victoria.
www.thawaitisover.blogspot.com

Emma Emilie sagde ...

Den er virkelig fed :) Hvad koster den? Gad godt at se den på, så jeg håber du får den. Så kunne du måske lave et indlæg med den på? Har helt lyst til at købe den :)


Hugs!


//www.juststyle-blog.blogspot.com

Jenaly Enns sagde ...

so nice. I would not mind having it.

http://jenalyenns.blogspot.com/

Marie My sagde ...

Åh, jeg vil så gerne have fringrene i lige præcis den der udgave! den er så flot!

knus, MArie fra www.nemesisbabe.blogspot.com

LærkeJohanne sagde ...

Jeg synes den er lækker (det er jo min, hæhæ), og synes bestemt bedst om denne udgave. Den kan desværre ikke fås i Danmark, så hvis du skal have den, må du huske at få din mor til at købe den hjem til dig fra London.

Andtheblack.blogspot.com

Anonym sagde ...

I totally LOOVE it!!! den er så fed, jeg har set den før, men syntes ikke mindre om den, af den grund, vi har faktisk meget ens smag og stil:)

Cecilie Irene sagde ...

Den er virkelig flot og jeg kan godt forstå at mange kan lide den, men jeg kan bare ik rigtig se den på min finger... ;P

Fantastisk blog, jeg følger dig nu!

Kig gerne forbi
http://fragrancefashion.blogspot.com/

Knus

Linda Pochinda sagde ...

sølv/sort er smuk! synes du skal beholde den :) men det er jo smag og behag


lindapochinda.blogspot.com

Anonym sagde ...

Den er meget smuk. Er virkelig misundelig over at 14-årige piger render rundt med den og ikke mig. ;)