____________________________________________________________________________________________________
Hej!

Jeg ville egentlig bare checke ind og sige hej. De sidste par dage har været rimelig hårde følelsesmæssigt (og derfor har der været lidt tomt på bloggen. Det er jeg ked af), men jeg har haft en sindssyg hyggelig weekend med mine veninder, og det har hjulpet rigtig meget på det. Og så har jeg efterårsferie! Det har jeg trængt så meget til. Jeg skal besøge nogle af mine gode venner og veninder, arbejde en lille smule, og så har jeg to store afleveringer for (sidstnævnte er så ØV).

Min mor tog til London i går i forbindelse med noget arbejde. Jeg har bedt hende om at købe to fine, fine ting med hjem for mig! Krydser fingre for at hun når det. I dag har jeg været i biffen med Cecilie og Rasmus og se Klassefesten, som i øvrigt er pisse sjov.
Nu sidder jeg og hører "Somebody that I used to know" med Gotye, og tager lige om lidt ud til Isabella.

I må have en god aften!

Kys

7 kommentarer:

Sofie Lindvall sagde ...

Rigtig sødt billede!
Håber du har det godt. Øv med de afleveringer der..

Emma sagde ...

Åh hvor ser du bare fin ud.

Knus
Emma - eamalie.blogspot.com

Emma Emilie sagde ...

Du er virkelig smuk, Emma Sille!


//
www.juststyle-blog.blogspot.com

x

Line sagde ...

hej Emma. lækker blog, er nu fast læser.
så har jeg også lige et spørgsmål. Jeg er nede fra sønderjylland og skal her i ferien til København, og har derfor ikke særlig stor erfaring med butikkerne derover. Har du nogle yndlings butikker du helt klart synes man skal tjekke ud? eller ved du om der er noget fashionsale eller noget i den stil, en af de kommende dage? :-)
mvh. Line

Anonym sagde ...

Hej Emma. Lækker blog du har, er nu fast læser.
Så har jeg lige et spørgsmål til dig. Jeg er fra Sønderjylland, og skal til københavn her de næste par dage. Har du nogle yndlings butikker, du synes man helt klart skal tjekke ud? eller ved du om der er noget fashionsale eller lignende de kommende dage? :-)
mvh. Line.

Emma Sille sagde ...

Hej Line!

Tusind tak :-)

Hvis du er til vintage, så helt klart tage et smut forbi pisserenden (Studiestræde og Larsbjørnsstræde) dér ligger de hyggeligeste og fedeste butikker, som i hvert fald er et besøg værd. (Der ligger også nogle rigtig hyggelige caféer)

Derudover Kyoto (dér hvor jeg arbejder, hehe) som ligger på Istedgade og Pede&Stoffer (Klosterstræde) :-)

Knus

Anonym sagde ...

Hvor er dine øreringe fra? Dejligt billed!