black

Hej søde læsere,

Jeg har besluttet mig for at begynde og blogge igen. Regelmæssigt. I de sidste par måneder er der sket rigtig meget. Mit hoved har været fuldstændig proppet med spekulationer og bekymringer.
Derudover har vi haft projektuge, som har hængt mig til langt oppe over ørene. Heldigvis gik det godt. Men nok om det, jeg savner virkelig at blogge. Og derfor har jeg brugt min vinterferie (wuhu, ferieee) på at tænke og forberede indlæg til jer.
Men jeg vil også rigtig gerne høre, hvilke indlæg I savner, og godt kunne tænke jer?

Billederne ovenover viser forresten mit outfit fra i dag af.
Trøjen er vintage, shorts fra H&M, halskæde fra Etsy, armbånd fra Balenciaga og skoene er fra Cheap Monday.

// 

16 kommentarer:

Astrid sagde ...

Waaauw, FEDE sko:) Er de stadig i butikkerne?
Knus
http://www.facebook.com/pages/AstridWhats-on-my-mind/293097564077946
http://whatsonmymindasht.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Har savnet dine utrolig inspirerende indlæg meget så blev utrolig glad da jeg så din Facebook opdatering! :-D
Så, keep going girl!

ps. du er altså virkelig køn :-D

hende C.. sagde ...

ej hvor dejligt du er tilbage smukke pige!

Emma Sille sagde ...

Ej, tak hvor er I søde!
Måske er skoene stadig i butikkerne, der var 2-3 par tilbage da jeg var der.

//

Anonym sagde ...

her er en list over ting jeg savner:

Outfit post (!!!!!)
Polyvore sammensætninger
Dine yndelingsbutikker
Lidt mere personlige indlæg
Billeder af dine venner og dine omgivelser
Hvad du laver
Hvad du spiser


her var lidt isnpiration. kys

Linda sagde ...

Det var sgu skønt at høre!


- Linda fra

www.underfundigphoto.blogspot.com

Nina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Signe sagde ...

SÅ dejligt du er tilbage! Ser frem til at høre mere fra dig frem over :-)

Anonym sagde ...

Må man spørge hvad du skal på lørdag? (:

//x

Nim sagde ...

Lyder dejligt at du begynder igen! Det ser jeg frem til! :-)

Jeg har lige sat gang i endnu en giveaway på min blog! Håber du har lyst til at deltage i den! :-)
http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2012/02/giveaway-2.html

/Zitha

Emma Sille sagde ...

Må man da gerne, men jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal på lørdag. Hvorfor spørger du? :-)

//

Frederikke sagde ...

godt at have dig tilbage <3

Kathrine Emilie sagde ...

Rigtig fint sæt :)

Anonym sagde ...

Synes det er ærgerligt vi aldrig fik at vide, at du holdte en pause. Sad og tænkte at du var strandet på Gran Canaria, haha!

Nå men jeg savner outfits, outfits, outfits!!!

Anne-Sophie sagde ...

Det er godt at se igen. Du giver meget inspiration!
xx

Frederikke Adamsen sagde ...

Så fint !

//Frederikke
Blog: http://www.modeogtrends.dk/
Facebook: http://www.facebook.com/Modeogtrends.dk